BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30.11.09

36.päev














Minu tujukõikumised on härivad. Kord tunnen ennast maailma kõige õnnelikuma inimesena, järgmisel hetkel tagaks aga teki alla pugeda ja kurbusest mõne pisara poetada. Õõh.


Igatahes.
Täna käisin koolis, isegi saksa keeltes. Tööd ei olnudki. Õpetaja hakkas tunni ajal nutma...
Mul on nii kahju temast...üksik vanainimene nagu ta on...jõuluaeg on üksikutele raske.


Wafis käisin pärast kooli. Tantsutrennis siis. Lauri Pihlap (üüüü) oli treener. Tore oli.
Ja Viru keskusest avastasin täna tänu Kati vihjele ühe poe, kust saab ainult 20 krooni eest JUBE HEAD kohvi.
Ma üritasin täna kodus ise lattet teha. Taipasin, et käepäraste vahenditega piima vahtu ajamine on praktiliselt võimatu. Je.


Ja õues on jube külmas kiskunud... Oujee, ilma teema. Nice.

Mul ei käinudki täna päkapikud. Kurb. Ma olin eile muidu täitsa tubli laps.

Pildid tulid nii nagu tulid...ma ei viitsi neid sättima hakata.


tsau.

0 kommentaar(i):