BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1.11.09

6.päev

Tere varahommikut!

Jäin tänase (eilse) postitusega veidi hiljaks. Andke andeks mulle. Aeg lihtsalt lendab. Kohati hakkab isegi kahju.

Kell on 4:45 ja enamus laagrilisi on veel ärkvel.
Täna oli üübervahvaaaaaaaapäev.
Magama sai küll veidi hilja mindud eile, seega päev oli sutsu unine, aga praeguseks on kõik tibens-tobens. Ei teagi..on mu praegune vahva olek tingitud üleväsimusest või väikesest joogist? Vahet polegi. Peaasi, et elu ilus oleks. Je.

Tänane päev algas üpris varakult. Äratus pidi idee järgi olema 07:45, aga silmad avasin ma mingi piiksumise peale 08:56.
Pesemisega on siin laagris nigelad lood. Teatud kellaaegadel saab kõrvalühikas käia duši nautimas, aga kuna siis on nii pikad järjekorrad, ei viitsi mina sinna trügida. Seega olin sunnitud tänased (eilased) iluprotseduurid ja vajalikud pesemised korda ajama Lähte Ühisgümnaasiumi WC's. Kummaline on see, et seal on kraanikausi kõrval väike dušike..või see otsik nagu. Oh seda head saatust. Jah.

Nii. Pärast sööki oli meil teemagruppide koosolek, kus saime palju uut ja huvitavat teada intervjuude kohta.
Siis tuli meile külla PRIIT PULLERITS! Ohohohoooo. Ma panen siia pildi ka kohe temast, et te ikka usuksite, et meil selline kuulsus siin käis :D


Pärast seda meest toimus meil üldgruppide kokkutulek, kus pidime välja mõtlema teemad, millest laagri lehte kirjutame. (Lehe nimeks sai kusjuures "Ilmarine. Kes siis veel?" Andeks. Ilmar on laagri korraldaja. Nunnu :) ihiihii.)

Otsustasime, et teeme loo Mariannega koos. Pärast pikka mõtlesimist kirjutasime/tegime ühe eksperimendi. Vaatlesime võileiva kukkumist. Et kas tõesti kukub võileib alati just tagurpidi põrandale? Homme kirjutan meie eksperimendi siia blogisse ka. See sai laagri lehte. Je :)

Pärast artiklite kirjutamist oli meil vaba aega. Natukene. Enamus sellest kulus grupi etteaste ettevalmistamiseks. Meie grupi teema oli "Naistevahetus". Mina mängisin selle lühinäidendis kurja naist. Ja see otsustati kohe ära, et mina olen see kuri. Miks ma teistele kurjana näin? Ei aga..esimenime läks täitsa hästi.


Pärast etteasteid olid kavas mäng nimega "Tähed muusikas". Avastasin, et ma ei tea eesti muusikast peaaegu mitte midagi. Kurb. :D

Jaaaaaaa pärast mänguuuuuuuuuuuuuu oli täiesti vabavaba aeg. Selle aja sees lõpetasime ja viimistlesime Mariannega enda laulu. Kirjutasime seda alates eilsest. Täna sai valmis. Funfunfun. Esitasime seda ka mõnele isikule. Varsti arvatavasti lindistan selle kaameraga ja laen youtube'i üles kah. :)


Siis...hilisõhtul/varahommikul toimus Magalas nr1 minu väike minikontsert. Lõõritasin seal teist rõõmuks. Vahva, eksole?

Nii..mis siis veel...
Rohkem midagi huvitavat polegi toimunud.
Kell on juba üle viie ning minul hakkab vaikselt uni tekkima. Ma ei teagi, kas on mõtet magama minna või ei...samas nagu võiks ju...aga teisalt...on sellel mõtet? Mõni tund und ei tee ju kedagi erksamaks, või mis?

Iiiiiiigatahaes. Mul on nii hea olla :)

Lisan siia veel minu ja Siimu sõbrapildi kah, sest see on nii tore mu meelest. :D



Aga head olemist teile ja mina lahkun!



Tsäuuu.

0 kommentaar(i):