BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4.11.09

10.päev

Jou.

Juubel. 10 päeva täis. Hurraa-hurraa.

Kell on õhtu ja mul on juba uni, kuigi päeval magasin päris mitu tundi. Minu unevajadus on suurenenud lausa nii palju, et seda on raske kirjeldada. Täna olin koolis ainult 3 tundi ja siis palusin klassijuhatajalt luba koju minna, sest silmad vajusid tunni ajal kinni ja pea valutas. Nagu hädapätakas, ma ütlen. Ma vihkan pimedust, külmust ja talve. Ära tule veel. Või kui, siis palun ole kiiresti mööduv.

Noh...päevakirjeldus...ärkasin. Sõin. Tulin koju. Magasin. Sõin. Magasin. Vaatasin filmi. Sõin. Mängisin kitarri. Laulsin. Sõin. Sõin. Sõin. Lähen magama. Fun.

Kusjuures film oli mega hea. "5oo days of summer". Poetasin paar pisarat isegi. Soovitan soojalt. Tegemist on sellise...ehtsa romantilise fimiga, mida on mõnus sooja tegi all vaadata.
Mulle meeldivad ilusate näitlejatega ilusad filmid.



Olen juba mitu ööd järjest proovinud seda lucid dreamingu värki, aga kunagi ei õnnestu. On hea, et ma allaandja tüüpi ei ole. ma suudan ja tahan sellist asja veelkord kogeda. Võimas.

Homme on mõnna...ei pea kooli minema. Linna minek. Plaanis on kõik kaltsukad läbi käia ja endale mingisugused talvesaapad leida. Võimalus, et ma midagi normaalselt leian, on küll 1/122343o674386327'st, aga ma ei kaota lootust!

Mm...mnjah. Ma ei teagi. Lähen oma juukseid värvima.


Tsautsau Sulle, kes sa seda loed! :)

0 kommentaar(i):