BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

6.11.09

12.päev


Reede! See tähendab seda, et...nädalavahetus! Hurrraaaaaaa!

Oleks mul nüüd veel homseks mõni plaan kah taskust võtta, oleks eriti hea.

Tänane päev oli raske ja kerge samaaegselt. Kerge oli, sest koolitunnid olid lihtsad ja möödusid valutult. Raske aga sellepärast, et istuda klassis ja vaadata väljas sadavat lund...see on piinav.

Käisin täna WAF kooriproovis. Õppisime uut lugu. Ma ei mäleta selle nime...see hakkab piinama mind nüüd. Igatahes oli tegemist klassikalise lauluga, mille helikõrgused hämmastasid mind. :D

Käisin täna Kristeril ka külas. Siim oli seal. Ja Ain. ( Oli ikka ain, eks? : o )
Mul on nimede peale niiiiiii kehv mälu, et täitsa lõpp.
Igatahes seal sai veini joodud ja piipu tehtud. Tore oli.
Jõudsin ühe pildi täna teha ja siis sai fotokal aku tühjaks. Nummi. Mulle meeldivad ilusad inimesed.


Igahates. Talv on käes. Varsti on aeg hakata jõuluvanale kirja kirjutama.



Enam ei oska ma midagi öelda. Kahjuks.


Hääd ööd!

0 kommentaar(i):