BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

24.11.09

30.päev

Jou.

Alustan kõige tähtsamast- ma nägin elus esimest korda päris homopaari. Ilusat paari.
Muidu olen filmides ainult sellist asja kohanud, aga nüüd...nad olid otse minu silme ees. Ma olin nii põnevil kohe, kui aus olla. Musitasid ja kallistasid seal. Jube armas. Ühel oli muidugi lilla jope seljas. Teisel oli vikerkaareväriline sall. Ma oleksin tahtnud neist pilti teha, aga see poleks vist just kõige viisakam tegu olnud :D


Nonii. Nüüd siis vähem tähtsa osa juurde.

Käisin koolis.
Käisin wafis.

Ja täna toimus minu elu esimene kitarritund. Õpetaja on jube kena. Hih.
Ega ta mulle midagi eriti ei õpetanudki... Sain mõned uued akordid selgeks ainult. Järgmine kord viin talle pataka jõululaule ja palun tal nende akordid kirja panna. Hea, kui koolis on olemas andekas inimene.

Mis siis veel...muud midagi.


mm...tsau siis!

0 kommentaar(i):