BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28.11.09

34.päev

Heihoo!


Kui minuga midagi head poleks täna juhtunud, ütleksin, et päev on raisku läinud, sest aeg möödus niinii kiiresti. Aga kõik oli superlux.

Käisin täna Tauril külas (see nimi käib siit blogist juba liiga tihti läbi...). Tegime (pigem tema tegi, aga siiski) spagette kana-tomatikastmega. Kiitused kokale- see kõik oli väga maitsev!
Hiljem vaatasime filmi "Accepted", kui ma ei eksi, mis oli üllatavalt põnev ja naljakas. Mulle meeldib vihmastel päevadel soojas toas filme vaadata. Eriti veel nii hea seltskonnaga.

Noh...enamuse ajast vedelesime muidu niisama...aga isegi see oli täitsa lõbus. Höh.

Ää. Kõik. Sinna mu tunnid kadusidki. Mitte midagi tehes aeg lendab. Midagi tehes lendab ka. Ühesõnaga- aeg on lind.



Ma joon oma tee ära ja lähen magama.
Kui mul selle aja peale veel mõtteid tuleb, siis panen need siia kirja.

Seniks- tsauki!






Jep, mul ei tulnud mitte ühtegi mõtet.
Puupea olen.
Puuseppade värk vist.


0 kommentaar(i):