BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

3.11.09

7. 8. 9. päev(ad).

Ma olen luuser. LUUSER!

Nii palju siis minu igapäevasest blogimisest. Oh mind küll.

Lühike ülevaade siis minu vahele jäänud päevadest.

7. päev.

See oli siis meedialaagri viimane päev. Olin praktiliselt magamata ja üüüpriski väsinud. Kaks tundi on minu jaoks liiga vähe.

Hommik algas siis söögiga. Hea algus päevale. Järgnesid 2 valikloengut. Esimene oli välisajakirjanduse kohta, teine aga tabava(te) pealkirja(de) panemise kohta. Esimesest ma midagi ei mäleta, kahjuks magasin ma oma mõtetes. Teist ma ei taha mäletada. Minust head pealkirjapanijat ei saa. Kahjuks. Kurb lugu küll.

Pärast loenguid sai veel süüa ja siis oli aeg laagri lõputseremoonia jaoks.
Sain endale tutika vihmavarju ja paar raamatukest lehte kirjutamise eest.
Kusjuures, kes huvi, siis laagri lehte saab lugeda aadressil : http://www.meediaklubi.ee/files/Ilmarine.pdf

Umm...noh...pärast laagri lõpetamist sõitsime suure kambaga Lähtelt Tartusse. Seal läksid kõik laiali. Mina ja Marianne tahtsime kuskile mõnusasse kohvikusse teed jooma minna, aga kahjuks olid kõik kohad kinni/kohe sulgumas/kuskil peidus. Genialistide klubi me üles ei leidnudki. Aga see ei ole pühapäeviti vist niikuinii eriti kaua lahti?
Kuna istuma kuskile minna ei saanud, hüppasime sisse Humanasse kus olid soodushinnad jaaa...siis sain kõne Tomilt, kes kutsus mind õhtul Indigolaste plaadiesitluskontserdile ühte nende lugu esitama. Ma lausa värisesin suurest erutusest. Hiljem õhtul värisesin hirmust.
Aga seal oli tore. Ja need inimesed on nii toredad. Ja kõik oli nii tore. Välja arvatud minu laulu algus. Mul on piinlik lausa, kui aus olla.
Kel huvi, see kiigaku linki: http://www.youtube.com/watch?v=jL1On5ztWZk

Kella kaheteist-paiku olin ilusasti koju jõudnud ja heitsin unele. Ma jäin silmi sulgedes KOHE magama.

Pilte ei viitsi siia kahjuks praegu lisada. :(


8.päev


Oleksin pidanud kooli minema, kuid ärgates oli õues juba valge ning kell näitas peaaegu keskpäeva. Ausalt öeldes ei oskagi ma esmaspäeva kohta midagi kirjutada. See oli nagu...peaaegu olematu minu jaoks. Päev läbi lihtsalt uimerdasin ja tegin asju, mis on täiesti ebavajalikud. Praeguseks on õnneks vähemalt väljapuhanud tunne.


9.päev

Nonii. Tänane. Nüüd olen oma kirjutistega taas järjepeal.
Hommikul kooli. Koolist koju. Kodust WAFi. WAFist linna. Linnast koju.
Selline oleks siis päeva lühikokkuvõte.
Midagi eriti erilist ei juhtunud, päev tagu iga teine.
Kristel sai täna endale uued talvesaapad. Ta on nende üle nii uhke ja õnnelik, et ma lihtsalt pidin seda siin ka ära mainima.
Mina ostsin oma läpakale lehmapildiga kleepsu peale. See on lihtsalt nii armas ja naljakas üheaegselt, et ma ei saanud seda ostu sooritamata jätta. Oh mind küll.

Ma pean kohvi- ja koolajoomise maha jätma. Kõht valutab viimasel ajal kogu aeg. Ma usun/loodan, et see on sellest. Kui jah, siis on võimalik minu seisundit lihtsa vaevaga prandada.

Veel tahaksin ma suitsetamise maha jätta. Ma poleks kunagi arvanud, et minust täiskohaga nikotiinik saab. See on hullumeelne.
Homsest hakkan korralikuks.

Vaatan praegu ema ja isaga "Up"'i. Õigemini. Nemad vaatavad. Mina kuulan pigem. Vahva multikas.

Ma tahtsin veel siia midagi kirjutada, aga ma ei mäleta...
Ma tuletan meelde. Ärge segage....









KURAT. Ma vihkan, kui mingi asi 1 sekundiga meelest läheb ja enam iialgi ei meenu. Niimoodi võivad paljud teod tegemata ja tähtsad mõtted mõtlemata jääda ju...
Kurb.


Aga kell on juba pool kaksteist ja ma pean unedemaale kappama, muidu ei saa homme kuidagimoodi ülesse.



Hasta la tsau!

0 kommentaar(i):