BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

8.11.09

14.päev

Tere!

Täna on isadepäev. Hommik algas isale kingituse üle andmisega ning edasi suundusime kõik kööki ühist hommikusööki nautima.
Hiljem vurasime autoga vanaema juurde. Sai kaltsukas käidud, uusi hilpe soetatud, surnuaias vanaisasid tervitatud, lumememme ehitatud. Lumi hakkab vaikselt ära sulama. Ma poleks kunagi uskunud ennast seda ütlevat, aga... mul on kahju, et nii juhtub. Mul on kahju, et lumi sulab. See valgus ja talvisus oli täitsa meeldiv.

Koju jõudes hakkasin vabatahtlik-sunniviisiliselt koristama. Kristel läks muidugi närvi ning vingus siin, et temale meeldib sassis toas olla. Mina ei tea, mis mõnel inimesel viga on.
Toa korrastamine äratas minus mingi ürgse koduperenaise ning otsustasin kogu perele õhtusöögi valmistada. Menüüs olid bolognese-täidisega pannkoogid juustuga. Mitte, et ma ennast nüüd kiidaks, aga...see oli kuu parim õhtusöök. Kindlasti.



Jõelähtme.

Mareike.


Mareike ja Oskar. (Minu nimesoovitus oli Osvald, aga Mareike arvates on see vanamoodne nimi...Ja ma tahtsin taadile rinnalihased teha, aga Mareike silus need ära, öeldes, et meestel ei ole tisse.)




Ilusat uut algavat nädalat kõigile, kes vihkavad esmaspäevi!


Tsau.

0 kommentaar(i):