BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27.11.09

33.päev

Reede. Jälle reede. Nädal on möödas. Kõik läheb nii kiiresti, et ma ei suuda enam sammu pidada.


Käisin koolis, puudusin ainult ühest tunnist. Tegin bioloogias järeltööd. Sain positiivse hinde.
Laulsin WAFis. J
ube imelikud lauluvalikud on seal Valge Gospeli jaoks. Jesus siin ja jesus seal. Aamen selle peale.

Pärast kooriproovi saatsin Marianne bussi peale koos Tauriga. Nad muidugi hakkasin tänitama üksteist jälle...ma ei saa aru, mis neil viga on. Kohe üldse ei saa aru. Ma lähen googeldan tähtkujude sobivust.
Marianne on vähk, Tauri on veevalaja.
Vähi mittesobivus: Kaksikutega, Lõviga, Amburiga, Veevalajaga

Seda ma arvasingi.

Mul läks font nüüd valeks. Ahsamait, ma ütlen.

Igatahes.

Mul on jube suur uni ja homme on ka päev, seega heidan ennast nüüd unele.


Tsau.

0 kommentaar(i):