BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22.11.09

27. päev

Tere Teile!


Ja ongi järjekordne päev läbi.
Meel on rõõmus ja hing on õnnelik. :)

Käisin täna Kostiveres, tegin proovi. Järgmine pühapäev, 29.novembril on Kostivere mõisas väike advendikontsert vms. Luuletusi loetakse ja mina laulan. Nunnu värk tuleb, ma arvan. Mõisa saal tehakse kohvikuks ja küünlaid tuleb kõikjale lausa lademetes.

Pärast proovi vurasin tädiga linna. Tema läks etendust vaatama, mina läksin Tauri juurde. Vaatasime filmi, sõime mandariini, jõime kohvi, sõime humaad (!!! heahea asi, mis ei meenuta mitte midagi, mida ma varem maitsnud olen), ja ...

Tädiga sain Loole ilusti. Kodus käis mingi pidu, vanemate sõbrad olid külas. Isa ja Jaanus jõid kaks pudelit viina ja pool pudelit brändit ära ja olid jutukad. Jaanuse laps Sandra oli ka jutukas ja ajas mind kohati isegi närvi natuke. Ma ei tea miks, aga lapsed ei tekita minus erilisi tundeid. Kas minust saab halb ema? o_Õ


Igatahes. Kell on üpris palju ja mul on uni aga ma ei taha magama minna.
Mul oli fotokas kaasas täna, aga unustasin pilte teha. Mõtted olid mujal, pole midagi parata.


Ma olen nii segaduses täna. Eile olin ka tegelikult.
Ma ei tea, mida ma tahan.
Nii on raske.
Aga ma olen siiski õnnelik.


Head und!

0 kommentaar(i):