BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16.11.09

22.päev

Heihei!

Mul on lausa piinlik, et minu postitus seegi kord imetilluke tuleb, kuid ma ei saa sinna midagi parata.
Tänase päeva magasin maha. Sõna otseses mõttes. Kooli ei läinud (kuigi alguses oli plaan, aga poole tee peal mõtlesin ringi...).
Kodus lihtsalt eksisteerisin.

Loo Keskkoolis pandi täna algklasside osa kinni, sest liiga palju puudujaid on. Ma tahaks, et gümnaasiumi osaga samamoodi tehtaks... :)

Jaa...siis. Sain täna hea uudise! Mind oodatakse 15.detsembril linnapea vastuvõtule esinema. What a joy.
Ja 6.detsembril on Rotermanni kvartalis esinemine.
Ja 29.november Kostivere mõisas.
Ja ma loodan, et neid pakkumisi tuleb veelgi.
Mulle meeldib, kui mul mingisugused plaanid on.

Kui kellelgi on häid eestikeelseid jõululaule soovitada, siis palun tehke seda!

Oeh, okei. Ma siis lõpetan.

Tšutšufrei!

Tsau

0 kommentaar(i):