BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31.10.09

5.päev

Heihoo!

Viies päev. Laagripäev. Nõjatun praegu Lähte Ühisgümnaasiumi seinale ning lutsin apelsini.
Kell on 2:17, kuid ma lihtsalt ei suuda magama minna.

Tänane päev.
Ärkasin kell 06:00. See on liiga vara. Isegi minu jaoks.
Aga kella kaheteistkümneks jõudsin ilustu Tartusse (ärge küsige, miks nii hilja) ning peagu sõitis buss ka Lähtesse ( Lähtele?).
Igatahes. Siin ma nüüd olen.

Siin toimub selline asi nagu Meedialaager. Ehk siis...noortele meediahuvilistele räägitakse, kuidas kirjutada ühte korralikku artiklit jms. Enamasti on siin koolilehtede tegijad...mõned erandid ka sinna hulka. Nagu mina.
Ma ei tee koolilehte ja ei kavatse teha ka.
Aga seltskond on siin hea. Praeguseks on see juba kolmas kord, mil ma siin olen.

Tahtsin oma sissekandesse pildikesi ka üles laadida, aga ma ei saanud neid mitte kuskilt. Kõik tudivad.
Aga kunagi millalgi ilmuvad ka need siia.

Nii. Kõht on tühi. Süüa saab siin liiga vähe. (Või olen mina liiga suure isuga? o_Õ)

Homme (täna siis juba?) tuleb raske päev. Me peame hakkama artiklit kirjutama, et siis laagri lõpus lehe kokku saaks panna. Selline kohustus paneb magamise peale mõtlema.


Ääää....Mul sai jutt otsa. Mul saab nii tihti jutt otsa. Mul ei ole viimasel ajal üldse sõnu. Ei siin, kübermaailmas, kui ka muidu. See on imelik.


Ei aga. ma lõpetan.
Andke andeks, mu aju ei tööta enam. ainult ühe asja jaoks hoian oma silmi veel lahti.


Paka!

0 kommentaar(i):