BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20.3.10

Unenägu

Sirvisin oma all-in-one kaustikut ja leidsin sealt ühe unenäo kirjelduse, mille ma mõni aeg tagasi uniselt sinna kirja pannud olin.
Siin see on. Sõna-sõnaline mahakirje:

Baar. Palju kaklusi. Ma jäin kahe mehe alla ja valus oli. Keegi ei aidanud.
Hiljem...Alguses sõitsime Chrisiga kuskile trollis- rääkisime niisama, läksime kuskile. Pärast oli Chris Heikkiks digimuutunud. Kiusasime niisama üksteist. Mäletan, et mõtlesin, et Heikki polegi enam nii ilus poiss.
Trollis oli veel üks kõrge pihaosaga seelikus ja valge T-särgiga tüdruk (traksid olid tale ka) Soeng oli selline juukseotsad ülespoole olid tumedad.
Igatahes...kontroll tuli peale ja ma olin oma pileti ära kaotanud ja mind tiriti trollist välja (see oli nr3 troll kusjuures).
Siis istusin koos 2 inimesega nende autosse, mis oli SININE (ühel kontrolöril olid näpuotsad mega karvased). Sõitsime autoga kuskile. Mina nutsin. Plaadi pealt tuli seelikuga tüdruku laul (paolo nutini-still crazy oli see minu meelest). Tüdruk rääkis, kuidas ta nüüd enam arsti juurde ei jõua. Mina nutsin ikka veel. Ärkasin nuttes.
AA!! Marianne saatis unes sõnumi ka ja ütles, et ta kuulis, mis juhtunud oli ja ütles et ta ema töö juures räägivad kõik sellest ja on hullult vihased. Ütles, et mul pole mõtet homme linna minna, olgu ma kodus ja elagu rahulikku elu.
Mannu oli kuskil sandriga koos, btw. Heikki ei helistanudki ega küsinud, kuidas mul läheb.





Nice.

0 kommentaar(i):