BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31.3.10

155. päev

Külgetõmbeseaduse deifinitsioon

Ma tõmban ligi seda, millele kulutan energiat ja tähelepanu ning millele keskendun. See võib olla nii positiivne kui ka negatiivne.


Lugesin mõni päev tagasi raamatut külgetõmbeseaduse kohta.
Kindlasti olete tähele pannud, et mõnikord kukub see, mida vajate, teile lihtsalt sülle. Või siis juhtute tänaval juhuslikult kokku inimesega, kellest äsja mõtlesite? Või siis avastate ennast ikka ja jälle ebameeldivatest suhetest ning siis mõtlete, et miks te ainult ühte tüüpi inimesi ligi tõmbate?
Nimetage seda kuidas tahate...saatus, karma, kokkusattumus, juhus...mida iganes.
Mina usun külgetõmbeseadusesse. Kui mõtlen positiivselt, siis juhtuvad minuga positiivsed asjad. Ma tahan niimoodi mõelda. Nii on lihtne.
Kõik on hästi ja elu on ilus.
Jah, tihti tundub minulegi selline mõtlemine enesepettusena, kuid...ainult niimoodi muutubki olukord paremaks.


Ma tahtsin teile lihtsalt öelda, et olge tublid ning uskuge, et teiel on kõik hästi ning keskenduge sellele, mida te tahate, mitte sellele, mida te ei taha.


Uue laulu lindistasin ka täna ära.


Ning ma ei saa ei üle ega ümber ilmast rääkimisest.
Täna oli väljas kevade lõhn. Niimoodi ma seal seisin...silmad kinni ja naeratus näol.
Sest et minulgi on kevad igal pool.



Olge toredad! :)




0 kommentaar(i):