BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

10.3.10

134. päev

Ma taipasin, et mul jalatsifetiš. Mul ei saa neist kunagi küllalt. Eile käisin Kristeliga Humanatuuril ja sain endale ühed eriti nunnud jalavarjud. Täna helistas mulle tädi ja küsis, kas soovin endale veinipunaseid Converse ja ühtesid teisi nahkseid ketse. Muidugi soovisin. Kui nüüd kokku lugeda, siis on mul 9 paari ketse, 4 paari saapaid ja 3 paari kingi. Ning ma tahan veel. Veel, veel, VEEL!
Seda ei olegi tegelt eriti palju ju...


Lallallaa. Vaheaega tahaks.

Mariannet tahaks näha.

Sandri pidu tahaks ka. Poiss saab suureks.

Nädalavahetust tahaks. Kuigi mul plaane polegi veel. Arvatavasti lihtsalt magan hästi palju ja üritan "Jumalaema kirik Pariisis" teost lugeda.

Homme on WAFiga "Rooside sõda" saate lindistus. Päris põnev isegi. Laulame seal toredat laulu.

Ja homme tuleb kooli üks noormees meiega vestlema. Liiklusohutusest.
Ta ise jäi autoõnnetuse tagajärjel invaliidiks ja nüüd ta tuleb meid hoiatama. Suht hirmus, kui aus olla, sest ma niigi kardan, et ma saan kunagi autoõnnetuses surma...

Okei, mul oli enne üks mõte, aga see suri üksindusse...


Seega on aeg lõpetada.

Tsau!

5 kommentaar(i):

Liana said...

Kas ma tohin Su blogi oma blogisse lemmikute hulka lisada?:)

Tervitades,
Liana.

Kerli said...

Hahaha, miks sa seda seda teha tahad? :D
Tähendab...ikka võid, jah.
Olen väga meelitatud.

Liana said...

Sellepärast, et blogi on armas ja lugeda on mõnus ja blogi autor on super muusikakirjutaja-laulja mu meelest:)

Kauri said...

Tere Kerli!
Kuidas siis nii, et Sul on "Jumalaema kirik Pariisis" veel lugemata?
Aga jah, sorri mõnituse pärast:)
Ole tubli,
Kauri Kaljuste (ei tea kas tead sellist jorssi)

Kerli said...

Hei Kauri!

Mul on jah see lugemata, ära ole kuri.
Ma sain täna niigi pragada, et ma "Armastus kolme apelsini vastu" näinud ei ole :(


Ja ikka tean Kaurit. Mitte jorssi. Aga ühte toredat Kaurit, kes mind esinema kutsus :D