BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21.3.10

145. päev

Tervist!

Ää...Ma....nojah.
Et siis. Käisin Sannununnu sünnipäeval. Väikemees sai 18 täis lõpuks.
Sünnipäeval oli nii hea söök ja suussulav kook. Inimesed olid ka muidugi toredad. Kuigi kahju, et Mannut seal polnud :(
Selle peoga oli selline imelik värk et mul polnud seal absoluutselt igav aga samas mega huvitav ka ei olnud ja aeg möödus lihtsalt niinii kiiresti. Kell oli ühel hetkel 00:00 ja siis järgmisel hetkel juba 05:30. Ulmeline. Vahva.

Ma ei oska midagi siia kirjutada. Sorri.

Lühidalt ütleks, et vahva nädalavahetus oli ning et selliseid võiks tegelikult rohkem olla.


Linnas kodubussi oodates veetsin aega raamatupoes ja seal oli üks kummaline raamat. Kummaline just seetõttu, et
1) Ma märkasin seda raamatut juba kaugelt. See justkui tõmbas mind.
2) Kui seda lugema hakkasin, et tahtnud seda üldse käest panna.
Ma pean saama selle raamatu endale kuidagi. See tundus nii hea.
Ma unustasin autori ja raamatu nime üles kirjutada...aga ma mäletan, millise riiuli mitmendal real see on. Je.





Tõehetke saates on see tätoveeritud tüüp. Naiss.
"Emme, miks tal ainult 2 sõpra seal kaasas on?"
"Sest kõik teised on vangis ju..."
" :'D "



Tsau!

0 kommentaar(i):