BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

14.3.10

138. päev

Hei!

Miks pühapäevad alati nii kiiresti kätte jõuavad?


Täna oli bändiproov ja Siimu sõber Karl tegi meist pilte ka. Ma tahaks neid näha juba...mul oli neid igatahes väga lõbus teha.

Vahetasin Viru keskuse valuutavahetuskohas 10 eurot kroonideks. Sain 106 krooni ainult. Tuli välja, et seal oli kehtestatud teenustasu, mille suuruseks on 45 krooni. Nunnu:)
Ütlesin, et tahad oma eurosid tagasi, et ma sellise hinna eest küll seda vahetada ei taha. Aga vot, enam ei tahetud raha tagasi anda, öeldi, et kviitung on juba välja prinditud. FAKK JUUU ALL, ma ütlen. Kaotasin 45 krooni lihtsalt. Teenustasu...hah...MILLE EEST?!
Ma ei saa. Tõesti. Ma lähen niii närvi lihtsalt sellise asja peale.
Rrh.


Igatahes..jah. Muidu oli tore päev.

Oeh jah.
Homme on esmaspäev. Hirmus. Hirmushirmus. Aga lohutav on asjaolu, et viis päeva veel ja siis algab vaheaeg. Hurraaaa.

Ja üldiselt suutsin ma linnas olles nii ära külmuda, et ma ei ole ikka veel üles soojenenud.
See on nii vastik tunne...külmus on sees kuidagi. Igal pool.


Mul on juba 3 päeva voodi kõrval märkmik ja pastakas olnud, et ma vajadusel saaksin oma nähtud unenäo kohe üles kirjutada.
Ma ei ole 3 päeva unenägu näinud. Tähendab...ma ei mäleta, mida ma nägin.
Kurb.








Ma lähen proovin nüüd midagi näha. Nii põnev oleks siis magada.

Tsau.

0 kommentaar(i):