BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23.3.10

147. päev

Tänane õnnelause: Aeg on küps, et otsida uusi sõpru.

Keegi mu uus sõber tahab olla?!

4 kommentaar(i):

Anonymous said...

Muahhaa.
Ma olen imelik, i know, aga... mina.
Mina olen Sinuga kokku puutunud, Sina minuga mitte. Ma nägin Sind Vabalaval esinemas (kirjutasin Sulle feedbacki ka ;)), Sa olid seal Aarne seltskonnas, kes on juhuslikult mu koolivend ja kellega ma nii aeg-ajalt suhtlen. Meil on veel ühiseid tuttavaid, ma olen avastanud siit blogist... Ja muidugi loen ma Su blogi... Aga see on imelik, et ma tegelikult ei TEA Sind. :)

*Haldjas*

Kerli said...

Hei Haldi!
Kust on tulnud hüüdnimi "Haldjas"?

Ma olen tegelikult üpriski meelitatud, et ma sulle natukene meelde jäin.

Aga igatahes. TERE! Saame siis tuttavaks. ^_________^

Kerli said...

Tähendab...üks asi veel. Ma juba mõtlesin välja, kust hüüdnimi Haldjas tulnud on.
HALDjas. Neli tähte ju samad.

Okei, head ööd : D

Anonymous said...

Jah, mu nimi on tulnud sõnast Haldjas :D Mu vanaema kutsub mind nii xD Aga tore tuttavaks saada :)!

*Haldjas*