BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4.3.10

128. päev

Tänane sai nii kiiresti otsa. Kui kõik päevad nii kiiresti mööduvad, olen ma varsti 89-aastane invaliid kuskil räpases vanadekodus. (Jah, mul on vanadusest väga hea kujutluspilt...)

Filmisoovitus teile: Butterfly effect 3. Pole küll nii hea, kui esimene osa, aga täitsa huvitav oli vaadata.
Mul tekib pärast taoliste filmide vaatamist alati mingisugune paranoia. Mul oli hirmus õues suitsu teha, sest ma kartsin, et keegi tuleb ja tapab mu ära.
Surm on minu jaoks midagi kohutavat. Ma tõesti pelgan seda. Ma kardan, et keegi laseb mu maha või jään ma auto alla või siis upun või jääb mul midagi kurku kinni ja ma lämbun.
Hirmus. Prr.

Kell on 22:22. Soovida saab.

*soovib*

Tehtud.


Nüüd võin ma rahulikult unele heita.
Tsau.

0 kommentaar(i):