BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

3.3.10

127. päev

Hei hopsti!

Ma sain eile palaviku ja täna sisendasin endale terve päev, et ma ei jää haigeks.
See aitas vist. Ma ei julge küll kraadida, aga...palju mõnusam on olla.

Käisin koolis täna. Korraks. Tahtsin klassi tehtud filmi lõpptulemust näha. Tore oli. Ja saigi kringlit, aga mul polnud isu. Mingi kiituskirja sain ka, kuna olin ainukene, kes viitsis mingi inglise keele viktoriini küsimustele vastused otsida.
Imelik tunne oli sellele paberilehele järele minna... Mulle ei meeldi olla ainuke. Ma ei taha olla...ainuke. Ükskõik mis elualal. See on lihtsalt kuidagi..halb tunne. Ma ei tea, miks. Aga on.

Mul on väike tõrge siia kirjutades, kui aus olla. Sest et liiga mitmed inimimesed loevad seda nüüd. Kuidagi hirmus natukene. Poleks arvanud, et see kellelegi huvi pakub. Eks ma muidugi lootsin, et lähemad sõbrad seda aeg-ajalt lugema hakkavad, aga...

Mnjah.


Igatahes. Unistuste printsessi saade hakkas ja ma kavatsen seda vaadata. (Jah, ma jälgin selliseid saateid :D)


Kusjuures, reedel algab TV3 pealt (Tänks Karita :D) saade "Mis toimub" kell 21.00
Vaadake siis kõik. Millalgi esineb WAF koor ka seal ;)




Nägemissssssst.

2 kommentaar(i):

Karita said...

TV3-me pealt ! :)

Kerli said...

Aiii, fail :D