BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16.2.10

X päev

Ma unustasin kirjutada siia...ja ei viitsinud ka eriti...
Nüüd on natukene aega, istun Salme kultruuikeskuses praegu. Ootan, et paus juba läbi saaks.

Ma olen nii vaene, et pidine edale õhtusöögi müntide eest ostma. Masendav.


Aga täna olin Tallinna Ülikoolis ühe tudengi varjuks. MEGA LAHE OLI!
Marii ise oli armas ja loeng oli mega huvitav. Õppejõud rääkis erinevatest suhetest inimeste vahelk ja suhete tüüpidest ja armastusest jne.
See on teema, mis mind huvitab ja mida ma armastan. Sain natuke targemaks jälle. Hurraa hurraa.

Ma olen varsti peaaegu terve paki komme üksinda ära söönud. Jube suur magusaisu on. Hirmus.

Ma sellel nädalal eriti kooli ei jõuagi vist. Homme on wafi proov, neljapäeva hommikul vara on proov ja pärastlõunal on lindistus...reede on lihtsalt mõttetu päev koolis...
Appi, ma olen kohutav teismeline, kes ei taha enam koolis käia :(


ma ei oska praegu midagi enamat kirjutada.
Ja ma ei tea, mitmes päev täna on :(

0 kommentaar(i):