BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

20.2.10

Stuudio.

Täna on lindistamispäev!
Jee jee jee.

Stuudios olemine on raskem, kui ma arvasin. Kõik pisivead kostavad välja..kõike peab mitu korda läbi tegema.
Raske on. Pea valutab lausa.
Aga nagu näete, on mul praegu piisavalt palju vaba aega, et blogisse sissekannet kirjutada.
Tegime alguses mõned demokvaliteediga lood ja nüüd lindistame nö. singlit. "Beautiful day" tuleb siis selleks looks.
Alguses oli plaanis "NIi hea" teha, aga selle looga olid meil väiksed probleemid ning otsustasime, et "Ilus päev" on juba teadatuntud lugu ja et selle saaks paremini purki

jkdshdsldfuie, siim sai lindistatud!
Nüüd on bassimehe kord. Go go Madis!

Mm...videokaamera tassisin ka kaasa...millalgi kunagi teen lindistamispäevdest videomontaaži (kirjutatakse seda sõna nii? o_Õ)


Muusikaakadeemia sööklas/kohvikus müüakse maailma parimat kodujuustukastet. See oli lihtsalt..võrratu...mul hakkas jälle ila voolama...mm....mmm........

Ma tahaks jälle süüa. Tund aega tagasi alles sõin. Mul on mingi...probleem vist. Söögisõltuvus. :(
Söök söök söök söök.


Ää...aga jah. Bändinime ostustasime vist lõpuks ometi ära... PEACHPUFF. Võite arvamust avaldada.
(Mulle isiklikult meeldib nimi "Fumble" rohkem. Icc icc.


Aga aga aga aga... ma ei tea. Ma vist lõpetan nüüd.
Tsau.

5 kommentaar(i):

marianne said...

mulle meeldib ka fumble rohkem, aga peachpuff on natuke praktilisem, kuigi kõlab natuke tüdrukutebändi moodi.

Unknown said...

mida sa ootad meist? me olemegi tüdrukutebänd!

kocmoc said...

Fumble on jah ägedam :((((((((((

Mees, kes on said...

Jumala eest Fumble!

Kerli said...

Ärge tehke asja keeruliseks. Kiitke nüüd takka ja öelge, et peachpuff on ka mega cool nimi :D