BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22.2.10

Mitmes päev?

Parampampaa.
Mul on valgeid sukapükse vaja. Siis saaksin homsel aktusel sinimustvalge olla. See oleks ülituus mu meelest.


Täna läks koolis täitsa hästi. Suhtlussaksasse ei viitsinud minna...aga karistuse sain ka selle eest...järgmiseks nädalaks pean kaks arutlus kirjutama :(
Mu saksa keel ei ole sellise asja jaoks piisavalt tasemel.


Täna sadas paksu lund, järelikult läheb ilm soojemaks. See on hea.

Ja ma tahaks reedet juba, siis saan Mannut (m*nnut..khm..SORRI :D) näha.
Ja Aarne näidendi esietendus on siis ka.
Ja neljapäeval saan Vene teatrisse minna, Aarne viib mu välja. Fun!

Ja...eelmise aasta Südamelaulu eripreemia saan millalgi kätte. Ma eelmisel aastal läksin ära enne lõppu, ei saanudki oma preemiat :D


Preemiatest rääkides tuli meelde, et minu mingisugune motokrossi-karikas on Steve käes...ma ei suuda teda vist näha...
Oeh.


Aga aga aga....

Uue laulu sain valmis.
Talv on ikka hea loomeaeg. Kogu aeg kuidagi mikroõnnetu olla ja siis on hea läbi muusika halada.



Aga meeleheitel koduperenaised on peal ja pärast seda hakkab meedium ja ma ei suuda pilku telekalt pöörata. Nii põnev nii põnev.

Tsau!

1 kommentaar(i):

marianne said...

KÄI KANNI!!!!!!!!!!!!1111111