BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18.2.10

. päev

Täna oli sellise saate nagu "Mis toimub" lindistus McDonalsis.
Täitsa vahva oli.
Mul läks kül natukene sassi, aga...pole väga hullu, ma arvan.

Mul on nii lõbus olla miskipärast. Üleväsimus vist. Täna oli kell pool kuus juba äratus ja kell 7 jooksin ma juba mäki poole, et proovi teha. Nunnu.


Ää...mis siis veel...
Hääletasime Elycaga linna täna päeval. Alguses ei tahtnud ükski auto meid peale võtta (ma ei saa aru, miks...), kuid peagi peatus üks tumeroheline Tallinna Loomaaia auto. Avasime ukse..."Tere, kas te sõidate linna?" "Kahjuks küll..."
Istusime autosse...ja seal auto tagaosas oli kastitäis tibusid. Kes siutsusid nagu segased. Ma naeratasin nagu lollakas.
Hiljem hakkas muidugi natuke kahju ka, sest et...teadagi, mida nende väikeste kollaste tibukestega seal loomaaias tehakse... :(

Loitsukelleris käisime ka.
Elyca luges ühest targast raamatust mulle ühe lõigu ette.
Ma jagan oma teadmisi nüüd teiega ka.
Ühesõnaga: Kui teil tekib soov kaalu langetada, siis tuleb teha paari lihtsat asja.
1) asetage oma käed, peopesad ülespoole, kõhu piirkonda
2) lausuge: "Kallid organid ja nende hinged- ma armastan teid. Palun kiirendage minu ainevahetust. Põletage rasvu."
NII LIHTNE SEE ONGI!



Ma olen pärast psühholoogialoengut hakanud mõtlema igasuguste asjade peale...ja mõned asjad tunduvad nüüd palju loogilisemad ja see tekitab..rahulikuma tunde. Kõik on kuidagi...loogilisem ja arusaadavam ja...mul on täna see päev, mil meeleolu on hea.
Elu on ilus.


Oeh jah. Ma hakkan vist nüüd homse soome keelse näidendi teksti pähe taguma endale.

Tsäuuuuu.

0 kommentaar(i):