BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28.2.10

Ma arvutan millalgi välja, mitmes päev see mul.

Hei!

Pole kaua aega siia midagi üles märkinud...
Hm. Viimastel päevadel on isegi veidikene lõbus ja huvitav ja tegus olla olnud.
Neljapäeval käisin Aarnega ühte balalaikamängijat kuulamas. See oli suurepäraselt hea. :) (Ma ei mäleta esineja nime..jälle...see oli keeruline.)

Reedel käisin ühte etendust 32.keskkoolis vaatamas, kus Aarne mängis. See oli ka hea. Üllatavalt hea. :)

Pärast etendust kappasin Raunoga linna ja sõitsime Marianne juurde. Seal oli ka hea.
Kõik oli nii hea :D

Raunot nägin üle pika aja. Mariannet nägin üle pika aja. Sandrit nägin üle pika aja. Heikkit nägin üle pika aja.
Kats oli nii purjus. Ta ei kallista mind mitte kunagi, aga reedel lausa jooksis mulle kaela.
Weird.
Seal oli üldse natukene liiga palju 14-aastasi...
Mitte et ma ennast väga vanaks peaksin, ma olen ka siiski veel alaealine, eksole, aga...14-aastased purjus lapsed on kuidagi..hirmutavad.

Aga Mun...Mannu juures oli kolm kitarri ja klaver ja trompet. Ja seal oli vesipiip ja alkoholi ja Heikki gurmeetoit ja kuri Härri Potteri teisik Sander, kes suutis kõik lapsed kartuleid koorima panna.

Mul jäi üks RED'i pudel üle ja ma ei oska seda mitte kuhugi peita...

Mul on homseks kaks arutlust vaja kirjutada. SAKSA KEELES!
Ma ei tea, kas ma suudan seda...98,785% tekstist oleks vigane ju. Ainult sidesõnad oleksid õigesti kirjutatud o_o


Mul hakkas täna pärastlõunal nii igav, et ma hakkasin ennast googeldama.
See ei ole ju normaalne.

Õõh.
Ma peaks siiski õppima hakkama. Millalgi. Midagigi. Kuidagimoodi.

0 kommentaar(i):