BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11.2.10

107.päev

Uhhuu, ma ei oska siia midagi kirjutada tegelikult.

Mälumäng oli koolis täna. Taliolümpia teemaline. Mitte midagi ei teadnud. Ei tegelt, ühte asja teadsin- Veerpalu on 3 medalit võitnud. Jeje.

Aga kehalise tund oli kooli aulas täna. Õppisime tantse. Ma sain endale meesoost tantsupartneri lausa. Veidi imelik oli, kui õpetaja ütleb, et rumba on selline sensuaalne tants ja palub mul klassivennaga selline..sensuaalne olla. WHAT? Õõtsuda mööda saali...no mai' tea. Veidi kummaline. Ja ma ei oska eriti tantsida ka, kui aus olla.

Keemia kontrolltöö läks täitsa okeilt. Ütleme et 57% tööst peaks teoreetiliselt vigadeta olema... Khm.

Vene keeles oli ka töö. Ma kleepisin igaks juhuks igale poole endale spikreid. Et kui ühega vahele jään, siis saan kohe teise kasutusele võtta. Ei jäänud õnneks vahele. Ehhee.

Homme on muusikaajaloos ja geograafias kontrolltööd. Muusika tööks sain ka spikri. Vahva, et meie klassiklaaslased üksteist hädast välja aitavad.
Natuke häbi on muidugi, et ma positiivse hinde saamiseks spikreid kasutama pean...Või noh, nagu ma varemgi olen tsiteerinud siin Tauri kuldseid sõnu: häbi on, aga ei tunne.
Vot nii.

Emaga oli hetk tagasi lõbus. Ta korraldas pesu- ja sokisõja mulle. Loopis neid minu pihta. Hea, et need puhtad olid...

Mis siis veel...Mu õde pole ikka veel kodus. :o

Ja ma vist lähen pessu ja tuttu, homme tuleb WAFis pikk kooriproov.


Nägemisssssssst.

0 kommentaar(i):