BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4.2.10

100. päev

Hurraa- hurraa, 100 päeva täis on saand!


Mina olen täna päev otsa ainult uimerdanud. Nohu on meeletult suur ja pea on uimane ja valulik ja kõik on kuidagi nii halvasti.
Ma ei jõua kogu aeg haige olla. Ja ma pean laupäevaks täiesti terve olema, sest siis on "Vabalava" ja ma tahan seal laulda. Ilusti laulda. Mitte nasaalse hääle ja kähiseva kurguga.
KURADI TALV, MA ÜTLEN!

Aga häid uudiseid on ka!
Saan Soome esinema minna märtsi alguses. 6. ja 9. märtsil. JEE! Ma näen siis Sami ja Jannet ja teisi soome rokkareid ka, sest ma soojendan nende bändi. Ma ei jõua ära oodata nüüd märtsikuud. Õnneks on sinna üpris vähe aega.


Ja lindistamist ei jõua ka enam ära oodata. Ja bändiga pildistamist...ainult et aeg ja koht tuleb kuidagi välja mõelda ja kokku leppida Pekega.
On kellelgi ideid, kuidas ja kus ja missugused fotod bändiga teha võiks?

Aga aga aga jah...kartulikrõpsu tahaks.
Mul on viimasel ajal kogu aeg kõht tühi. Ja kui kõht tühi ei ole, siis on lihtsalt mingisugused isud. Kohutav. Ma lähen paksuks ju niimoodi (mul pole piisavalt tahtejõudu, et headele asjadele "ei" öelda...)

Ehheee, kodus ja võõrsil hakkas jälle.

Tsäu :D

0 kommentaar(i):