BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

7.2.10

103. päev

Eilse kohta niipalju, et jube vahva oli. Üritus oli tore, esinejad olid väga mõnnad, inimesed oli vapustavalt vahvad.
Triin mainis, et aprillikuus on plaanis ka taoline üritus korraldada. Jään ootama :)

Ning paar asja tahaks ära mainida.
1) Aarne kinkis ennast mulle! Näete:
Huvitav, kas see on mingi voodoo nukk? Et kui ma seda näpuga torgin, siis hakkab Päris-Aarnel kõdi? Hmm.... Aarne, ma näpin seda praegu..on sul kõdi?


2) Maailmast ei ole headus kadunud. Helistasin Siimule eile õhtul, palusin küüti, kuna mul endal polnud võimalik millegagi koju saada...ja noormees oligi nõus. Ning mis veel üllatavam- ta oli nõus isegi Arukülla sõitma, et üks Siimuke koju viia. Ma lihtsalt imestan, kui heatahtlikud mõned inimesed olla võivad. Paneb kohe naeratama :)


Täna toimus bändiproov. Noh, seal oli vahva (nagu alati, eksole). Järgmisel nädalal on juba lindistamine. Ma ei jõua seda ära oodata. Kohe ausalt...ei jõua lihtsalt! Nii põnev nii põnev nii põnev.

Sain täna esinemispakkumise ka, mis on vahva.
Homseks on peaaegu kõik õpitus, mis on ka vahva.
Kõik on vahva täna kuidagi.
Vahva vahva vahva.


Toas on nii hea lõhn.
Ja mul on mega suur inspiratsioon peal kuidagi.

Mulle meeldivad lihtlaused.

Ma nüüd lõpetan ära selle loba.

Nägemiseni.

4 kommentaar(i):

Mees, kes on said...

Muahh, mu lemmikule esinejale.

Kerli said...

Noh, sellisel juhul...Muahh vastu, mu lemmikule õhtujuhile!

Triin said...

Kas see voodoo nukk on Aarne?
Mina leidsin selle mingi hetk maast ja mõtlesin, et okou, keegi võtmehoidja ära kaotanud :(

Triin

Kerli said...

See on Aarne jah. Ma sattusin lausa hüsteeriasse, kui avastasin, et ma olen ta ära kaotanud. Keegi oli talle peale ka astunud, kukla taga on jälg.
Vaene Aarne...Ta õnneks tõi ennast mulle tagasi ka :)