BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5.2.10

101. päev

Hõissaaa kaubooooi!


Normaalne päev on olnud. Hommikul ärkasin, vedasin kööki ennast, valasin tassi kohvi täis...siis vaatasin, et isal ja emal on imelikud näod peas. Nad olid veendunud, et ma täna ei lähe kooli. Ja egas' siis midagi, jäingi koju. Väike palavik oli, seega kallasin endale neli coldrexi sisse. Fun. Mulle maitseb see jook. Kuigi seda ei tohi vist nii palju juua...

Mm...õhtul läksin siiski WAFi, sest et ma ei saa muidu esinemistel osaleda, kuna mulle ei jää lood pähe. Superstaari-Anis oli täna ka koolis kohal. Tüdrukud kõik kilkasid ja edvistasid ja itsitasid. Lõbus värk.
Mul pole midagi Anise vastu otseselt, aga mulle nagu väga ei sümpatiseeri ka. Või noh...itsitama ja eputama ei pane, ütleme siis nii.


Ää..Mariannet nägin ka pärast WAFi. Ta oli koos oma gängiga. Höhöhö.
"HEEEEEEY-JEEE-JEEE-JEEHHHEEEE.lalalalallaa" :)


Praegu on päris hea olla. Jõin kohvi ja sõin kaks apelsini ära ja näpud lõhnavad nii hästi.

Homme on Vabalava. Jeejee. :)



Ma vist sätingi ennast magama vaikselt siinpool ekraani.

Tsauplau.

0 kommentaar(i):