BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28.12.09

63.päev

Ligi nädal aega pole siia postitanud. Ilmselgelt on minu igapäevase blogimise plaan nurjunud. Nukker värk....natuke.

Jõulud oli vahepeal! Vahva oli. Peaaegu...noh, jõuluvana käis, mis oli jube vahva, aga kingitused tõi ta suurtes mustades prügikottides...*poial püsti smail tuleb nüüd siia* . Väiksed arusaamatused olid veel, aga need on pigem peresisesed ja kõike ei pea te kah teadma.
Kingitusi sain...läpakale sain nüüd ilusa koti..täna sain laadija kah, seega- hurraa netisõltuvus, siit see tuleb. Kui mul on pidev juurdepääs arvutile, siis ei suuda ma sellest eemale hoida.


Mm..mis siis veel...vahepeal polegi nagu midagi märkimisväärset vist juhtunud...Täna käis Marianne külas! Tegmine megahead sööki ja piipu ja vaatasime filme ja seedisime.
Mõnus.

Kusjures....VAHEAEG ON!
Hurrraaa.

Kahju, et mul plaane pole. Aastavahetus on tulemas. Mul pole plaane. Pärast üleeilset ööd oli mul plaan kaine aastavahetus teha, aga...vist ei vea välja. Aga noh, kõike võib juhtuda.


Teate, mul pole kirjutamistuju eriti. Andestage mulle.

Igatahes...tsau!
Üritan uuesti raja peale saada ning siia tihemini kirjutama hakata. :)

Tsau.

0 kommentaar(i):