BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

9.12.09

45.päev

Heihoo!


Täna on juba kolmapäev, mis tähendab seda, et homme on neljapäev ja siis tuleb reede. (ja pärast neid juba laupäev ja siis kahjuks ka pühapäev). Okei, ma ei tahtnud tegelikult nädalapäevi õpetama hakata...ma lihtsalt armastan seda tunnet, kui nädalavahetus läheneb.

Koolis käisin ja olin. Kõik tunnid isegi. Päeva lõpupoole oli mingi loeng erinevate maksude kohta. Sain teada, et nn ümbrikupalk on paha ja et riigile ikka peab makse maksma ja ühe inimese kohta võib Eestimaale tuua 4 merihobust ja 125 g kaaviari. Vot nii. Rohkem mul meelde ei jäänud.

Pärast kooli läksin WAFi. Kooriproov oli. Jälle. Vaikselt hakkab tüütama see proovide värk. Samas on need tõesti vajalikud-Valge Gospel on ju kohekohe tulemas.
Juba ootan seda kõike.

Pärast WAFi jalutasime Otiga veidi mööda linna ringi ning peagi saatis ta mu marsa pealeeeeeee.
Tahtsime (õigemini mina tahtsin) Solarise katusele põhjapõtru vaatama minna, aga see paganama turg oli juba kinni. Homme pean ma neid nägema.
Ja ma tahan Raekoja jõuluvana habet katsuda ja talle oma jõulusoovide nimekirja pihku pista.
Ja hõõgveini sooviks ka.

Seoses jõuluteemaga tuli mul meelde, et täna külastas mu jopetaskut päkapikk! Tõi mulle šokolaadi ja lotopileti. Ehk siis mul käis kaks päkapikku täna. Nagu eilegi. Mega fun. Ma olen vist VÄGA HEA laps!


Nii, jutt sai otsa.


Olge tublid ja ilusat jõulukuu aega teile kõigile!


PS! Tervitaksin siinkohal Mariannet, kes minu blogi loeb siin tihti!
Ja Margitit ka!

Ja veel tervitaksin ma Raunot, kes nüüd Eestimaa pinnal on ja see tekitab hea tunde.


Ihhii.

0 kommentaar(i):