BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1.1.10

67.päev

HEAD UUT AASTAT!

Ongi kauaoodatud 2010 käes.
Aastavahetus möödas mõnusalt- võtsin selle vastu WAFi seltskonnaga. Pauke kuulsin ja paar lonksu šampust sai ka joodud...ja teisi asju ka. Sain paar uut tuttavat. Vahva. Siinkohal tervitaks Kristjanit, kelle külgelöömislaused mind naerma ajasid. "Sul on nii ilusad blondid silmad," ütles ta Liisile. Nojah, mind ajaks ka selline kaunis blondiin segadusse, kui ma mees oleksin.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
vanemad olid uusaastaööl kahekesi kodus...neil hakkas nii igav, et öösel läksid nad õue ning tallusid öösel maja tagusele platsile "HEAD UUT! :) " Fun.
Aga ka mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Suur uudis on see, et ma panin paika oma esimese suitsuvaba päeva, milleks on 12.jaanuar. Veidike hirmus, kui aus olla...ma ei tea, kas mul on piisavalt suur tahtejõud selleks...ma ei taha ennast alt vedada, kuid samas tunnen, et see on peaaegu võimatu ülesanne. Kogu see suitsuvärk on ülimalt lame, ma vihkan seda, aga sellest on raske lahti saada.
Oeh jah, mida ma ikka hädaldan siin. Annan endast parima ja kui ma ebaõnnestun, siis võite mulle kurje sõnu öelda. :)


Homme on mul tööpäev. Lähen Kostiverre nurgapoodi inventuuri tegema. Kuradi nüri töö...päev läbi igasuguseid kommipakikesi ja pudeleid ja muud kraami kokku lugeda. Aga inimesi peab ju aitama.

Harry Potter tuleb telekast. Ma polegi seda filmi veel näinud. Lähen vaatan.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Ma ei tahtnudki mitte midagi rääkida. Ma ei oska enam.

Olge tublid.

0 kommentaar(i):