BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13.12.09

49.päev

Ilusat kolmandat adventi!

Mul täna päkapikud ei käinud.

Midagi asjalikku ei olegi öelda, kui aus olla.
proovis käisin. Laulsime kõik koos. Suhteliselt...mõttetu proov oli täna. palju oli niisama passimist...mitte et mul midagi selle vastu oli. saigi veidi puhata.

Kunstiajalugu üritasin õppida seal. Ei tulnud midagi välja. Koju jõudes ei suutnud ma õpikut avada. Ei taha õppida.
On võimalus, et ma homme ei satugi sinna tundi. Je.

Aga lumi tuli maha ja valgeks läks maa.

Varsti on jõulud käes. peaks hakkama kinke ostma...mul ei tule see värk eriti hästi välja, kusjuures. See on keeruline. Kunagi ei tea, mida kinkida. Mitte kunagi.


Ma sain täna kaks uut tuttavat endale wafis. Nende nimed ooooon....(Marianne, ära ütle ette, ma tean küll)....ee...rebane..eduard? ja... johannes?
Ma ei tea muidugi kas ma need õigesti kirjutasin.
See pole tegelikult üldse oluline teema, aga samas on see hea tõestus sellele, et mul on nimede peale jube kehv mälu.
Kurb.
Nägude peale on ka halb mälu.
Ma olen nagu kuldkala.
Mis on Sinu kolm soovi? :)



Aga head und.
Mina heidan voodisse ja kuulan lume langemist.
tsau.

0 kommentaar(i):