BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4.12.09

39, 40 päev

Olen luuser olnud. Blogi on täiesti unustuste hõlma vajunud. Sorri sorri.


Eile, neljapäeval, käisin Tauriga Teeviidal. Sain palju märke ja värke ja kondoome ja edgari pildiga magneti, kirjaga "Kõik on kontrolli all!" Fun.
Pärast messi kappasime tauri poole ja tegime süüa ja veetsime niisama oma vaba aega.

Täna käisin koolis üle pika aja, höh. Väljakannatamatult mage värk on see ikka. Ma ei suuda ühe koha peal passida. Mõtted on ära. Täiesti ära. Igal pool laiali, otsides endale kohta, kus olla. Minu pea see ei ole.

Waf proov oli ka täna. kooriproov. Homme on ka. Ja ülehomme. See on üpriski väsitav, kui aus olla. Mitte et mul laulmise vastu midagi oleks, see osa on vahva. Aga kui laulda laule, mis sulle ei meeldi,siis on see nõme. Ehtne näide on "O fortuna". No mida asja. Ma ei taha seda laulda. ma ei saa nendest sõnadestki aru. Ei. Eieieieieieieiei.

Mul pole juba mitu päeva päkapikud käinud.
EMME, KUS MU KOMMID ON?! :(

Uuhhuu, kell on nii palju juba. Mul on meeletu uni.
Olen juba mitu päeva üritanud Lucid Dreami näha, aga see ei õnnestu. Ahastamapanev.
Õnneks/kahjuks olen ma sõnn, seega ei loobu ma üritamisest niipea.


Kas teadsite, et 2010 on lugemisaasta? Täpselt nagu see aasta oli muuseumiaasta.
Seega, lapsed ja vanurid- LUGEMA!
Mul üks raamat juba tükk aega kogun riiulil tolmu ja kiunub lausa minu puudutuse ootuses.
Aega ei ole. Isegi heade asjade jaoks mitte.



Ma lähen. Ma lahkun. Nägemissssst ja head ööd!

0 kommentaar(i):