BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

12.12.09

48.päev

Jõuluvana!



Mul on blogi täitmine kuidagi auklikuks muutunud. Andke andeks. Aega on vähe. Üks ööpäev pole piisav minu tegemiste jaoks.

Aga.
Eile käisin ..oota, mis päev eile oli?
Aa, reede!
Käisin 2 tundi koolis ja siis vurasin bussiga linna ja läksin hambaarsti juurde. Arstitädi ütles, et mul on suus kaks auku hammaste sees. Suht karm...ma olen alati arvanud, et enda hammaste eest
hoolitsemine tuleb mul hästi välja. Kahjuks see nii ei ole. Coca-cola joomine siiski EI OLE TERVISLIK! Ülla-ülla.
Igatahes tehti mulle seal elus esimest korda tuimestav süst, et ma valu käes karjuma ei hakkaks seal tooli peal. Täiesti uus kogemus minu jaoks. Selline süst võttis ikka keele
täiesti tuimaks. Rääkida oli praktiliselt võimatu.
"mmlal shee tmstushh äa läb?"
Öeldi, et tuimsus möödub 1,5 tunni pärast. Sittagi. 3 tundi olin omadega metsas. Aga vähemalt said Siim ja Marianne minu üle naerda :)23. detsembril lähen teist auku paran
dama. Loodan, et siis süsti ei tehta.

Nii...aga WAFi proovis oli nii nagu alati- üsna väsitav.
Täna oli ka proov. Kella kümnest neljani. Ehk siis kuus tundi. Ehk siis ma pidin nii vara ärkama, et bussile jõuda. Ehk siis ma olen nii väsinud.
Kuus tundi on ilmselgelt liiga palju.

Homme on ka proov. Mul hakkab vaikselt kõrini saama, samas ei taha neist puududa ka, sest et nagu ma juba maininud olen- Valge Gospel on nii lähedal.
Ma häman mingit ühte ja samat teemat siin kogu aeg. Elu lihtsalt on üpris üksluine hetkel.

Aga üks meelierutav kogemus oli küll täna- ma nägin jõuluvana! Ta töötab nüüd bussijuhina. Masu on ikka igat eluvaldkonda mõjutanud...mnjah.

Mmnjääh.

Mulle jõudis nüüd kohale, et homme on juba kolmas advent. KOLMAS!
Ma pean seda ühe korra veel ütlema.
Khmkhm.
KOLMAS!

Jõulud on tulekul. Jube mõnus. Natuke lund tuli ka nüüd maha...võib-olla on homme ärgates maja taga juba lumehanged.
Unistada ju võib. Sellest tegevusest ei loobu ma kunagi :)


Järgmine nädal tuleb tegus. Veel tegusam kui eelnevad.Palju esinemisi on plaanis. See kõik on nii mõnus!
Ja tegemist on ühtlasi ka viimase koolinädalaga. Almost.
HURRAAA!

Jõuluvaheajal võtan ma aja maha ja üritan mõned päevad niisama eksisteerida.


Kandsin fotokat ka kaasas paar päeva. Je.


Väike Siim.




















WAF. Kohe näha, et proov oli huvitav :D

0 kommentaar(i):