BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

8.12.09

44.päev

Koolis ei käinud, selle asemel õppisin hommikul/päeval õhtuse esinemise tarvis jõululaule. Sain hakkama. Terve päeva oli küll närviline olla ja hinges kriipis, aga...kõik läks hästi.
Töömehed askeldasid ka meil siin korteris, panid köögis viimased asjad korda. Nüüd on meil superluks kõik. Nõusid enam pesema ei pea, selle jaoks on meil masin. JESSSSSSS!


Õhtune esinemine oli täitsa edukas. Tegemist oli siis Coca-cola jõulupeoga. Inimesi oli üpris vähe...umbes 40 ütleks silma järgi. Toit oli hea. Jook oli hea...coca-cola ju siiski. Te teate küll minu salajast sõltuvust. Ja piparkoogid olid ilusad.
Mind muidu keegi eriti ei kuulanud, aga niimoodi oligi parem- sain asja eriti rahulikult võtta.
Laulma pidi üpris pikalt...1 tund ja 45 minutit. Aga sellise raha eest võiksin ma kasvõi 3 tundi laulda, kui tarvis.

Igatahes siin ma nüüd olen. Pingelangusest kurnatud lausa :D

Õppida ei jaksa kuigi homme on bioloogias kontrolltöö. Ma parem poen kohe voodisse peitu ja magan ennast välja- homme tuleb pikk päev.


Tsau!

0 kommentaar(i):