BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19.12.09

54.päev

Ma kirjutan täna eilse eest.


Eile oli reede. Käisin koolis. Isegi. Olin seal peaaegu kõik tunnid. Ainult matemaatikasse ei julgenud minna, sest seal oli mingite kiviajast pärit tööde järelvastamine ning ma sattusin paanikasse, kuna matemaatika on minu nõrk külg.
Igatahes.
Pärast kooli lebotasin niisama. Jube laupäeva tunne oli. Kogu aeg.

Õhtul oli mul Sikupilli kooli jõuluballil esinemine. Täitsa hästi läks. Pidin laulma harjumatult vähe, kui aus olla. 4 laulu pole minu tavapärase tunni ajaga eriti võrreldav.
Marianne esines ka seal. Ja Sander. Ilus oli. Kuigi nende esinemine lükkus tund aega edasi ja tüütu oli seal oodata nii kaua.
Rahvast oli peol üpriski vähe. Samas saan sellest ka aru- pileti hinnaks oli kohapeal 100.- Ma ei raatsiks sellist raha isegi mõne muu ürituse pileti eest välja käia. Ja kui raatsikski, siis pika mõtlemise ja vingumise peale. Jah, ma olen koonerdis. Enamjaolt.
Kui mul on raha alla 500 krooni, siis ma koonerdan. Kui üle selle, siis laristan seda mõnuga. Eelmine esinemistasu kulus mul täiesti ära kõigest nädalaga. Ja see tasu ei olnud just väike summa minu jaoks. Mul on lihtsalt ostsusõltuvus. Uued asjad kompenseerivad mingil määral teatud puudujääke ja tekitavad hea tunde.

Mis siis veel juhtus...midagi eriti. Lõin Sandrit juukselakipudeliga piki pead. ikka korralikult kohe. Ei, ma ole mingi maniakk, kellele meeldib teistele haiget teha. Sellised asjad juhtuvad kogemata ja enamasti ilusate poistega. Seega- hoidke minust eemale!

Koju sõitsin viimase marsaga. Elyca oli ka seal masina seeeeees koos minuga. Käis just esinemas.
Rääkis mulle kuidas Karl Madis (jah, see laulja), talle külge lõi. Elyca võttis vetsus esinemismeiki maha, järsku avanes uks ja Karl Madis ilmus sinna, viinapits käes. "Elyca, sa oled nii ilus. Kõige ilusam tüdruk, keda ma tean. Elyca terviseks! *tõstis pitsi*" Arvata on, et Elycal oli hirmus. Minul oleks ka olnud :D Kuradi pedofiil.

Teed on igal pool nii libedad. Nii Lool kui ka linnas üllataval kombel.
Meil on poe ees üks suur plats, mis on üleni jääd täis. Sellist libedat jääd. Marsajuht tahtis seal ümber keerata oma auto ja suure tee peale sõita. Paraku oli plats libe kui litsi nahk ja marsa tegi seal head kaks ringi ümber oma telje enne kui auto kontrolli alla sai. See oli hirmus, ausalt. Mul jooksis elu juba silme eest läbi :D

teine juhtum seoses libedusega leidis aset eile kell 23:07 minu maja taga. Ma võtsin enda meelest nii aeglaselt kurvi välja, et ukseni jõuda, aga....libisesin ikkagi.
Lendasin suuuuuure kaarega kõhuli.
Esimene mõte- fakk, kas kitarr jäi terveks? see lendas suure kolksuga piki maad.
Teine mõte- ma loodan, et keegi naabritest ei näinud.
Kolmas mõte- ahsakurjam, mu käsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Lebasin seal natuke aega kõhuli maas ja mõtlesin elu üle järele.
Kui keegi koostaks totrade kukkumiste TOP10, siis minu oma oleks seal kindlasti sees.

Õnneks lõppes kõik hästi. Kitarr jäi terveks.
Minu käsi mitte. Põrutasin nii kõvasti ära, et täna ma seda liigutada ei saa. Kurb. Hea, et esinemistega kõik on mõneks ajaks, muidu oleks jama majas. haha, see riimus.

Okei.
ma sain nüüd kõik kirja vist.
Täna oli mul plaan Tapperisse pidutsema minna. Aga mul ei ole raha.
Tegelt ma lähen vaatan, äkki on Peke üle kandnud mulle.
Nope. Seal ilutseb ikka veel 14.90
Fun.

Aga pole hullu, mul on tagavaraplaan ka. Saan minna mingit jõuluetendust vaatama, kus waf koor esineb ning elyca oma tsirkusestuudioga on ka laval. je. see ongi parem plaan tegelikult. saan ennast kultuurselt harida selle asemel et mingite higiste rokkaritega lava ees karata.



Tsau!

0 kommentaar(i):