BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17.12.09

53.päev

Nonii tupsununnud.

Mul on asi siin käest ära läinud kogemata.

Aega arvutis istumiseks pole olnud.
Midagi arukat siia kirjutada ei oskagi...esinemas olen õhtuti käinud alates teisipäevast Olümpia hotellis. Ilus koht ilusate inimestega.
Trikimees Meelis teeb oma etteastet seal igal õhtul. See on müstika.
Eile pistis kätte mulle švammist palli. Käskis seda peo sees pigistada. tegin seda. Pihku avades oli seal juba kaks palli. uuesti pigistades oli minu peos 1 pall ja meelise omas teine pall.
Siis andis ta kaks palli Mikule. See pigistas neid. Ja pihku avades lausa purkus sealt palle välja. Mitumitumitumitumitumitumitu.
See jääb mulle müsteeriumiks.

Täna õhtul on viimane esinemine seal.

Jõulud tulevad. Kinke oleks vaja ostma hakata... aga ma kulutasin kõik raha ära enda peale. Ja ma ei tea, millal ma uue esinemistasu kätte saan. ja mul pole ideid ka üldse.
Kinkide ostmise mure rikub jõulutunde natukene ära minu jaoks.

Õõh, mul sai jutt otsa.


tsau.


0 kommentaar(i):