BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28.7.10

Pildid mobiili seest.

Siim on nii väike siin. Ja noh, Teet ka...Aga ta on kogu aeg pisike olnud.
Aga igatahes...Ma kutsusin nad endale külla ja ukse juures sain aru, et mul pole võtmeid ja kedagi polnud kodus ka ja Kristel ei viitsinud Loole tulla ja siis me lihtsalt ootasime. Fun.






Erki pill ja....keegi veel...





Tegin endale vanaema juures teed ja Mareike otsustas, et kuidagi on vaja see ju ära ka kaunistada. Nii ta toppiski mulle sinna kurgiviilu. Stiilne!





Valisime emaga poes saiakesi. Leidsimegi ühed imepehmed vanillitäidisega kõhutäited. Kuid nagu näete, siis...ma üldse ei imesta, et need nii pehmed tundusid :D





Hõissa Kauboi, jipijipijee!





Jah.






Selliseid asju võib ainult Vanaema juurest leida...





Saša kukkus endale südame käe peale. Veelgi enam, seal on lausa kirjas " I <3 style="cursor: pointer; width: 324px; height: 432px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZ3IWj36ioU6s1H83jkRo13GxLfayFZyrb1MJ8iXnA2LkOPdvynvINkQQ4uDiHIODGsEi5GUAlWxaY5D7uhV9L3IUmzw7ACKdBadWSVLcjmPEGzrP5n4JT0e3w3Z_ZDvKzexEn5Pq27uc/s320/Pilt077.jpg" alt="" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5498980440918580738" border="0">




Ken siin..niisama..vene keele tunnis. Kunagi ammu.





"Homo ja Emo" ehk vene keele tunnis hakkas igav.




Ma ei ole siiani aru saanud, mis selle ukse eesmärk on...




Pervokass vihiku peal.

0 kommentaar(i):