BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

22.7.10

Ma ajasin Martini endast välja ja ma isegi ei tea, mida ma valesti tegin...
Kas öelda mehele "Ma võin sulle oma bikiine laenata!" on tõesti nii vale tegu?
Või hüüda teda hellitavalt printsessiks...on see endast väljaminekut väärt?
Ma saan aru muidugi, et see ei ole just see, mida üks noormees kuulda tahaks, aga... Mul on ju sõnavabadus. Ja ma ei mõtle midagi halvasti.
Elu on lill.

Ma loodan, et printsessike loeb seda millalgi.
Sa oled ju ilus, ma ei saa muudmoodi.

Mul on jube kirjutamiskihk töö juures, ehhee.

Ja chatroulette'is sattusin ühe kena saksa noormehe peale.
Küll on ikka ilusaid inimesi maailmas.
Ma lihtsalt ei suuda enam. KÕIK ON NII ILUSAD!
Kui ma praegu enda ümber ringi vaatan, siis...oeh, ilu ilu ilu.


Ja mu boss sõitis just oma suure ja kärarikka autoga minema...läheb surfama vist. Whoop whoop! See tähendab seda, et ma pean vähem tööd tegema. Veel vähem kui praegu.
How nice is that, huh?



Jeaah.
Siidrit tahaks.
Aga ma ei saa. Igaks juhuks. Muidu läheb jälle käest ära.
Ja mul on pärast joomist kõhus alati vastik tunne. See ei tasu ennast ära.


Aga homme lähen võib-olla Tartusse!
Ilmar kutsus.
Ma ei tea veel, kas minna või mitte.
Raha on kuidagi vähe (ehk siis üldse mitte) ja...ja ma ei tea, kust seda juurde saaks.
Pean vist vanematelt laenu võtma.
Aga joogid lubas Illu välja teha.

0 kommentaar(i):