BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21.7.10

270. päev

Hei.


Täna saabus minu tädi koos oma kahe lapsega Eestisse! Hurraaa! Nad elavad muidu kaugelkaugel eemal ehk siis Dubais ja me kõik näeme neid niii harva ja ta lapsed on üübernunnud.
Isa lasi nende saabumise tähistamiseks isegi ilutulestikku.
Vot nii suur sündmus oli see meie jaoks!


Ja uusi prille käisime minule ja õele ostmas täna. Kurat kui raske töö see ikka on. Ma olin juba lootust kaotamas.
Ideaalis oleksin soovinud tumeda plastikraamiga prille endale, aga mitte ükski ei sobinud mulle. Lõpuks ütles prillipoe müüatädi, et tema soovitaks mulle hoopiski selliseid ainult ülevalt raamiga prille, kuna need sobiksid minu näokujuga paremini kokku ja venitaksid selle veidi pikemaks (sel hetkel oli mul wtf moment ja mõtlesin, et kas mul on siis tõesti nii suur ja paks ja ümmargune nägu? o_Õ) ja igatahes emale meeldisid ka need prillid, mida müüa mulle soovitas ja siis ma lõpuks valisingi need prillid, sest tegeleikult olid need täitsa lahedad ja tegid mind veidikene isegi nagu targemaks või nii ä. Oi mul on pikad laused täna.
Ja mul polegi üldse kirjutamise tuju, sest et ma olen juba 2 päeva oma blogile uut tausta otsinud ja nüüd, mil ma arvasin, et ma leidsin lõpuks ometi midagi normaalset, pole ma sellega enam rahul. Fakit nagu.

Aga homme tuleb tore tööpäev vähemalt. Või noh, tööõhtu.
Whoop whoop.



Ja ma lähen nüüd magama ära, muidu ma magan jälle homse päeva maha. Kell 12 on vastik ärgata.
Kell 10 on palju parem.

Eksole?




Tsau.

1 kommentaar(i):

marianne said...

Nii nunnu, mul oli ka see taust enne! :) Ja ma tahaks ka su tädilapsi näha, nad tunduvad piltidelt nii lahedad. :P