BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28.7.10

278. päev

Kõigepealt pean mainima, et täna on nii kuradima palav.
Aga seda te juba teate kõik.

Hea, et isa koju selle...ventilaatori vms ostis. Kui see jahedat õhku peale puhub, siis on isegi inimese tunne juba.

Aga eile käisin siis verd andmas. Jube palju inimesi oli seal. Pidime Mariannega 2 tundi seal ootama, alles siis saime oma väikese heateo tehtud. Aga tore oli. Mõne kuu pärast lähen kindlasti uuesti!
Minu esimese doonoriks olemise kogemuse rikkus natukene ära üks vinguv vanem naine seal. Mitte miski talle ei sobinud. Liiga kaua pidi ootama, kohv oli liiga mõru, kingitused olid liiga nigelad jne jne jne jne jne jne jne jne. Ma ei saa aru, miks ta üldse verd andmas käib siis, kui talle miski ei sobi.
Tänukirja sain ka sealt. Ja väikse rinnamärgi. Ja tasuta mahla ja teed ja kohvi ja küpsist. Ja kingituste hulgast valisin endale tassi.
Enesetunne oli pärast poole liitri vere loovutamist peaaegu okei, käed ja jalad tudisesid natukene, aga see läks üle üsna pea. Veidi uimane oli terve päev olla, aga see võis ka kuumusest olla.

Tööl käisin ka eile, seltsiks olid Mannu ja Kristjan.

Õhtul läksin Marianne juurde, kus ma üksinda peaaegu terve pudeli veini ära jõin. Kuradi joodik, ma ütlen. Ja öösel vaatasime õudukat, Paranormal Activity 2'te. Ei olnud õudne, kui aus olla. Huvitav ka ei olnud. Selline täiesti mitte midagi ütlev film.

Ja siis läksin ma mingi aeg magama ja ärkasin ülesse ja läksin bussile ja jõudsin koju ja muud midagi.
Oma prillid sain täna kätte! Jee-jee!
Homme kavatsen juuksurit külastada. Mul on karvamari tunne kogu aeg.

Ja Kristel luges kuskilt, et kui banaanid ära külmutada ja siis läbi mahlapressi lasta, siis tuleb sealt selline jäätisemoodi asi. Nüüd tuleb sammud varsti poe poole seada ning banaane osta!
Seoses jäätisega tuli mulle meelde tore lugu, mida Kristel rääkis.
Nimelt viis ta koos väikse Keshaviga (tädipojaga) jäätisekarpi prügikasti ja siis küsis ta käest, et
- "Keišu, what's your favourite ice-cream?"
- "Strawberry. And u know why?"
- "No, tell me!"
- "Because chocolate ice-cream is junk food. But strawberries are fruits, so it's much healthier!"

Tarkpea.

1 kommentaar(i):

kukeleegu said...

Haaaahaaahaaa, see Keshavi asi oli mul juba ära ununenud. Vaimustav laps ikka.