BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

26.7.10

276. päev

Hei!

Tööle kapates kohtasin Sulevit, kes on mulle tuttav Harjumaa Laululapse konkursilt. Tema oli üks õpetajatest, nimelt.
Rääkisime veidi juttu ning siis kutsusin ta üles terrassile mind kuulama ja hiljem ka minu meelt lahutama. Tore oli. Siis ma rääkisin talle augu pähe ning ta oli nõus ka ise mõned lood tegema. Tal on jube mõnus hääl ja kitarri valdab ka see mees suurepäraselt! Hea on vahelduseks ka teisi kuulata. (Nüüd tuli mulle see soome hevikas meelde, kes töö juures mikrisse karjus ning laulmist teeskles, hahaha.)
Ega ma väga kaua täna tööl olla ei saanudki, sest vihma hakkas sadama ja müristas nii kõvasti, et enda mõtteidki polnud kuulda.
Ja siis ma kobisin sealt ära, et koju sõita.
Mu sandaalid lähevad vihmaga nii libedaks ja vanalinna munakividel kõndides võisin ma möödujaltele vigase suksu mulje jätta.

Hommikul helises telefon.
"Hallo."
"Tere, mina olen Indrek. Sa ei tea veel mind, aga ma sain su numbri Arneki käest, keda sa kindlasti tead."
Jah, Arnekut ma tean. Ja ühesõnaga kutsuti mind esinema ja see on nii vahva, kui mind juutuubist leitakse ja siis kuskile laulma kutsutakse.
Üritus ise toimub kuskil kaugel Järvamaal ja sinna on erinevaid noori muusikuid kutsutud ja seal saab enne kontserti ja hommikul süüa ja ööbimine toimub telkides (oh fucking no...) ja ma loodan, et ilm on ilus, sest et siis tuleb Marianne minuga kaasa.
Kuigi tead, MANNU, sa võiksid isegi siis tulla, kui vihma sajab ja tuul on nii vali, et viib juuksed kõrgustesse, sest et kui kole ilm on, siis on mul eriti nukker üksinda võõraste keskel viibida.
Ja mul läheb siis tukk lokki. Õõõõh.

Mõnikord on mul nii beibe tunne. Näiteks Saksamaalgi...ma ei suutnud olla oma lokkis tukaga. Ning ma tundsin ennast nii halvasti, kui mul polnud aega endale korralikku meiki teha hommikul. Ning mind ajas närvi kuum ilm, sest siis ma leemendasin näost kogu aeg ja kõik oli nii kleepuv. ÕÕh.
Aga ma ei ole beib...ega ju.
Mulle lihtsalt meeldib, kui kõik on kogu aeg korras.
Vot nii.

Ja nüüd ja nüüd ja nüüd lähen ma ära siis blogimaailmast.

Head aega!

2 kommentaar(i):

Karita said...

vaike tibikene meil =D
Pole ammu näinud, aga ma näen et sul läheb hästi ja see on tore. :)

Kerli said...

Üüüäääõõö.
Mul läheb alati hästi.
Isegi siis, kui natukene halvasti läheb.
Ikka on kõik hästi.