BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25.7.10

275. päev

Hommikul ärgates tundsin ennast üksikuna, kuna kogu pere oli kuidagi vaikselt minema hiilinud ning mind jäeti jälle koju. Mul on viimasel ajal üldse tunne, et...ma eemaldun kuidagi. Kõigest. Sealhulgas ka perest.
Ärge saage valesti aru- ma saan oma vanematega väga hästi läbi, aga ma lihtsalt..ei näegi neid eriti. Sest kui mina hommikul ärkan, on nemad juba tööle läinud ja kui nemad koju tulevad, siis olen juba mina tööle läinud ja koju jõudes sätivad nemad juba magama.
Kahju natukene. Mitte et mul nendega väga paljust rääkida oleks.
Ah, tegelikult on kõik hästi.

Täna käisin töööööl üle pika aja. Ehk siis vahepeal oli 2 vaba päeva, mis tundusid lausa igavikuna.
Tippi sain 40 krooni, 1 dollari ja 50 eurosenti.
Üks mustanahaline mees andis mulle oma e-maili aadressi, et ma talle kirjutaksin ja lepiksin kokku mingi aja, millal tema bändiga koos jammida.
Siis kohtasin töö juures Hispaania mehi, kes istusid terrassil poole kuuest kuni ma ei tea mis kellani, sest kui mina sealt kell 10 lahkusin, jäid nad veel sinna. Huvitav kui suur nende arve tuli? Ma imestan alati turistide rikkuse üle...
Siis oli vaateplatvormil üks naljakas priske 30ndates kiilanev mees, kes istus pingile maha ja naeratas kogu aeg ja kiikas minu poole.
Tunni aja pärast, kui ma uuesti laulma läksin, tuli see mees tagasi ning kõndis must mööda ja vaatas ja naeratas ja siis kõndis edasi ja vaatas tagasi ja naeratas ja siis istus uuesti samale pingile maha ja jäi kuulama. Ta oli nii naljakas, et ma ei suutnud oma naeratusest lahti saada, kui ma tema poole vaatasin.
Pärast laulmist tuli ta minu juurde, surus kätt, ütles "Congratulations, you have a very nice voice!", andis mulle pataka kahekrooniseid ja siis kõndis naeratades minema.
Inimesed on ikka kummalised.


Ma loodan, et ma saan homme oma uued prillid kätte. Siis oleks teistsugune tunne ja palju põnevam oleks olla.

Veel loodan ma, et õhtupoole hakkab vihma sadama, sest mul pole üldse tahtmist homme laulma minna.
Keegi võiks vähemalt küllagi tulla, siis oleks veidi toredam.

Ja õhk on täna nii soe, tekitades tunde, et ma ei elagi külmal Eestimaal.


Hasta la ööd teile!

2 kommentaar(i):

kocmoc said...

sul nii lahe töö

Kerli said...

Enamasti jah.
Mõnikord aga mitte eriti.