BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4.1.10

70.päev

Hei!

Ilusat esmaspäeva lõppu teile!

Mina käisin täna kelgutamas lauluväljakul. Või õigemini...jää pealt alla laskmas. Jube tore oli.
Perse...vabandust....istmik on küll veidikene valus, aga muidu on kõik hea.
Seltskond oli selline siis seekord:





















Siimul käisin ka täna külas.
Ja Kristeril ka. Siim mängis seal nii nii kaua arvutimängu ja ajas mind kurjaks.

Õhtul helistasin Kristelile ja sain teada, et ta on Karli ja muude loomadega Levikas. Kappasin siis ka sinna kohale läbi paksu lumesaju. Ma suutsin ära eksida jälle :( See on lausa ulmeline- iga kord, kui ma üksinda Levikasse kohale pean jõudma, eksin ära. Hullumeelne.
Igatahes...jah....kristelit nägin, lunis mult siidriraha, sest lolli peaga ütlesin talle, et ma sain oma esinemisraha lõpuks kätte. Poleks pidanud talle seda mainima, nüüd ta ei annagi rahu ja hakkab laenu nõudma.
Kristel sai tuttavaks seal ühe teise Kristeliga, kes oli mind Youtube'ist näinud ja sattus lausa ekstaasi, kui mind in real life nägi. Ma ei osanud mitte kuidagi käituda...pole hulluvate fännidega harjunud...seega lihtsalt istusin ja punastasin ja tänasin. Fun.

Õues sadas peasuurusi lumehelbeid..õigemini neid tuiskas lausa..ja ma ei näinud mitte midagi, sest minu prillid ei täitnud enam enda ülesanned ja piirasid vaatevälja...ma arvan, et see on ka üks põhjus, miks ma vanalinnas levikat otsides jälle ära eksisin. Jah, kindlasti.



Aga ma nüüd lähen teen midagi muud.
Näiteks
proovin magamajäämist.



Head aega.

0 kommentaar(i):