BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11.1.10

76.päev

Tere.

Kui nüüd aus olla, siis koolipäev ei olnudki nii hull kui ma arvasin. Tunnid möödusid imekiiresti. Loodan, et homne on sama lihtne.
Samas...järgnevad päevad on minu jaoks isiklikult üpriski keerulised, sest et mul algab ametlikult tubakavaba elu. Wish me luck!

Täna käisin wafi tantsutrennis kah. Tegime seal JUBEPALJU kõhulihase harjutusi ja hüppasime niisama ringi. Minu füüsiline vorm on viimasel ajal ikka kohutavalt langenud. Paar korda ülas-alla hüppamist ja minul juba võhm väljas. Karm.

Mis siis veel...mulle käivad väiksed Loo huligaanid närvidele. Nad ronivad bussipeatuse katusele ja siis tõmblevad seal. Närvidele käib, sest 1) nad võivad sealt alla kukkudes surma saada
2) nad võivad bussipeatuse ära lõhkuda ja mina võin surma saada.
Hirmuäratav igatepidi. Õppige käituma, noored!

Ää...kõik siis minu poolt.

Olge tublid.
Tsau!

0 kommentaar(i):