BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2.1.10

68.päev

Hei!

Laupäeval algas lausa ideaalselt. *jutumärgid*
Äratus oli kell 06.00. Ärkasin pool seitse. Sõin ja sättisin ennast bussi peale. Sõitsin kostiverre ja kella kaheksast algas inventuuri tegemine. Igasuguste asjade kokkulugemine polegi tegelikult nii hull, kui ma enne arvasin. Aeg lausa lendas. Ma olin nagu omas maailmas, aina käppisin pesupulbreid ja pesukaitsmeid jms ja juba oligi kell 11. Ja siis loendasin purgisuppe ja kell oligi 12 ja midagi polnud enam lugeda riiulitel. Jeje.
Vanaema juures käisin, rookisin lund ja ähkisin. Aias on hanged täiesti reaalselt põõsad enda alla matnud. See on ulme.
Kodus vaatasin head filmi: "Ajaränduri naine". Kurb. Nutsin isegi natukene.

Ma ei oska enam siia midagi kirjutada. Oleks aeg hakata puudutama ka tõsiseid teemasid, aga mulle meeldib elada enda maailmas, kus mitte miski muu kui Mina Ise pole oluline. Teeb see minust halva inimese? Ma loodan, et mitte. Kindlasti ei tee. Mul on lihtsalt üksinda oma vikerkaarevärilise mulli sees turvalisem. Ehhheee.

Mu kehatemperatuur on liiga kõrge- 36,7 kraadi. Ma pole harjunud nii kuum olema.

Mul tuli tee tuju.

Nägemiseni!

0 kommentaar(i):