BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

16.1.10

81.päev

Panin siia eile õhtul külastajate arvu lugeja peale. Praeguseks on lausa 36 korda külastatud. Vau. Ma arvasin, et maksimaalselt 5 inimest kiikab siia selle aja jooksul, kui aus olla :D

Igatahes.
Tänane päev..algas jamalt, kui aus olla. Pidime Mariannega kinno minema aga tal tulid muud toimetused ette.
Helistasin veel inimestele ja kutsusin neid endaga linna aega veetma, aga kõigil oli(d) vabandus(ed) kohe varrukast võtta ja üldse oli tuhat häda. Suht nukker lugu. Aga ma ei mõista neid isikuid hukka. :)

Sõnn nagu ma olen, otsustasin siis üksinda linna minna. Mõnikord ongi iseendaga kahekesi kõige parem olla.
Käisin tuleskulptuuride süütamist vaatamas kuskil linnahalli lähistel. Elyca ja Liina esinesid seal. Täitsa mõnus oli, kuigi esituste lõpuks ei tundud ma enam mitte pühtegi väljaulatuvat kehaosa ja raske oli liikuda. Need skulptuurid põlesid ka nii ruttu ära, et sealt sooja ei tulnud. Aga ikkagi oli vahva.

Pärast seda sõitsime autoga...ee...mis see koht oligi nüüd...noh, polegi oluline. Sõitsime vanalinna ja läksime mingisse vanasse majja kus oli päris lahe. Mingi koliruum oli seal ja tuuseldades leidsin tikutopsi, kus sees olid võlutikud! :O Ehk siis neid sai ükskõik mille pealt põlema tõmmata. :O:O
Ma arvasin, et ainult MacGyveril on sellised...

Hiljem läksime Kehrwiederisse teed/kakaod jooma ja kooki sööma ja mängisime reisi ümber maailma ka, kus ma pähe sain :(
Ja ühes mingis...itaalia kohvikus vms käisime ka, kus oli FAABIO (ma ei oska ta nime kirjutada). Aga elyca on temast sisse võetud. Juba augustikuust alates. Ma lihtsalt pidin selle siin ära mainima :D
Ja see lahkumine sealt hubasest kohast..teate...minu kui põhjamaa inimese jaoks on jube harjumatu, kui võhivõõras mees hüvasti jättes musitama tuleb... Ei meeldi eriti. Kuigi mees oli ilus küll...

Nojah, siis kappasime elycaga bussi peale ja siin ma nüüd olen.
Puhtaks pestud ja unine.


Head ööd.



Tegin hiiglasuurest Loo lumehangest pilti. Ei tulnud välja :(


Kehrwieder.


Põlev Põhjamaa põder.



Ja Andres sai ka mu blogisse.

0 kommentaar(i):