BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

3.1.10

69.päev

Tere õhtust!

Mul on kogu aeg nii külm olla. Raske on üli-cool olla ikka. Höhöhö.

Ema küpsetas hommikul kohupiima-vaarika kooki ja ma ei suuda sellest eemale hoida. Mul on seda kooki vaja. Veel on vaja. Ma lähen võtan tükikese.
Nii, palju parem on olla kohe.

Täna oli peaaeguigapühapäevane bändiproov. Tegime oma laulud ära ja siis mängisime lauamängu. MINA VÕITSIN! MINA MINA MINA MINA MINA MINA MINA MINA!

Kliimasoojenemine my ass, lund aina sajab juurde. Kevadel tuleb uputus. Suur uputus. Hakake juba praegu endale laeva ehitama ja koguge endale palju kaasasid, sugu tuleb kuidagi jätkata.

Mul on täna imelik tuju, as you can see. Ma ei suuda olla. Mul on mingi energia ja rõõmu segu sees ja hullumine pole enam kaugel.
Uuh.

Ma nägin täna põllu peal lehmi (lehmasid? lehmu? kuradi eesti keel :D ). Ma ei tee nalja, ausalt. Vaadake pilti, kui ei usu!



Neil oli mingi oma väike lumevaba saareke seal. Nunnu.














Aga ma kobin nüüd teleka ette, mul ei ole arvutimaailmas midagi teha enam. Kurb.



Tsäu.

0 kommentaar(i):