BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13.5.10

198. päev

Oi see soojus ajab muigele lausa. Mõnna.


Palju parem on olla. Kuigi kooliga on kõik üpris jamasti, kannatan ma siiski sealse passimise ära, kuna välja paistab päike.

Meie koolis algas mingi aeg koristustalgute aeg. Ja täna oli meie klassi kord midagi kooli heaks teha. Ja meid jagati kahte gruppi- ühed läksid kuusikusse riisuma, teised nühikisid, higi otsa eest, harjadega kooli siseõue läikima.
Sellise palavusega ei ole see just kõige parem töö, kusjuures. Aga tore oli.
Kuigi mul oli veidi ebamugav, sest meie klassi poisid on ikka parajad perverdid.
Nühksin harjaga, järsku kuulen, kuidas klassivend Ken teisele poisile "sosistab": "vaata, vaata, kerlil on rinnahoidjaid ja tisse näha, kui ta harjaga nühib!"
Läksin näost punaseks või jaa?

Aga...aga jah.
Homme on ajaloos kontrolltöö ja ma ei jõua selleks õppida, kuna kella viiest hakkab WAFi kooriproov ja see kestab seitsmeni ja kui ma tagasi koju jõuan, siis olen ma koomas arvatavasti... või siis lihtsalt laisk..või leian ma paremaid asju, mida teha.

Oeh jah.
Tegelikult..kuna ma juba koolist rääkima hakkasin, siis...ma lähen õpin veidi.
Midagi.

Tsau!

0 kommentaar(i):